Už se mi několikrát stalo, že prodávající svojí dobře míněnou radou zmařil nadějného zájemce, který měl pochyby. Když jde agent na prohlídku, nebo komunikuje se zájemcem, snaží se zjistit co nejvíce informací o jeho potřebách. Lidi o sobě rádi řeknou spousty věcí. Tak například lidi mají strach z toho jaké budou mít sousedy, jestli jim nebudou dupat nad hlavou, slyšet křik jejich dětí... Tyto věci v zásadě nemůžeme nikdy ovlivnit, malé děti se rodí, pláčou a pak vyrostou, sousedé se stěhují a mění... tzn. Nic není zaručeno a to si musí kupující uvědomit. A protože má takovouto pochybu v hlavě, tak to stále řeší a zeptá se i majitelů. Majitelé ovšem netuší, že je to jeho obava (všeobecná a bude všude stejná) a většinou majitel vybere tu nejpikantnější historku, která se mu stala 1x v životě před 10 lety... jak soused... a tím místo toho, aby obavy rozptýlil, tak zájemce utvrdí v tom, že se sousedy bude v tomto bytě problém... tak jde zájemce dál a koupí tam, kde mu řeknou, že bude vše v pořádku. I když víme, že se sousedé stěhují a děti rostou...
Pošlete přátelům