4_kocicka

Jak nevymňouknout prodej.

Špatné jednání může odradit nadějného zájemce.

Už se mi několikrát stalo, že prodávající svojí dobře míněnou radou zmařil nadějného zájemce, který měl pochyby. Když jde agent na prohlídku, nebo komunikuje se zájemcem, snaží se zjistit co nejvíce informací o jeho potřebách. Lidi o sobě rádi řeknou spousty věcí. Tak například lidi mají strach z toho jaké budou mít sousedy, jestli jim nebudou dupat nad hlavou, slyšet křik jejich dětí... Tyto věci v zásadě nemůžeme nikdy ovlivnit, malé děti se rodí, pláčou a pak vyrostou, sousedé se stěhují a mění... tzn. Nic není zaručeno a to si musí kupující uvědomit. A protože má takovouto pochybu v hlavě, tak to stále řeší a zeptá se i majitelů. Majitelé ovšem netuší, že je to jeho obava (všeobecná a bude všude stejná) a většinou majitel vybere tu nejpikantnější historku, která se mu stala 1x v životě před 10 lety... jak soused... a tím místo toho, aby obavy rozptýlil, tak zájemce utvrdí v tom, že se sousedy bude v tomto bytě problém... tak jde zájemce dál a koupí tam, kde mu řeknou, že bude vše v pořádku. I když víme, že se sousedé stěhují a děti rostou...

PROFESIONÁLNÍ JEDNÁNÍ A ZDATNOST VE VAŠICH SLUŽBÁCH

Získám pro vás maximum!

KONZULTACE ZDARMA


Pošlete přátelům



Top